قوطی 200 گرمی قهوه فرانسه بدون کافئین

قهوه فرانسه پپتینا
وضعیت موجودی: ناموجود
بروزرسانی: 4 هفته پیش

برند پپتینا برای اولین بار در ایران اقدام به تولید قهوه بدون کافئین فرانسه کرده است. ارزش غذایی این نوع قهوه جدا از مقدار کافئین، تقریباً با قهوه معمولی یکسان است؛ با این وجود، بسته به روش مورد استفاده ممکن است طعم و عطر آن  کمی ملایم‌تر شود و رنگ قهوه تغییر کند.

قهوهای بدون کافئین یک جایگزین عالی قهوه معمولی برای کسانی است که به کافئین حساس هستند و یا منع پزشکی برای مصرف این ماده را دارند. علاوه بر این، افرادی که تمایل دارند قبل از خواب قهوه بنوشند اما نگران برهم خوردن برنامه خواب خود هستند می‌توانند با خیال راحت قهوه بدون کافئین پپتینا را بنوشند و بخوابند.

شناسه محصول: s_83 دسته: ,

ارسال رایگان

ویژه خریدهای بالای 700 هزار تومان

ارسال فوری

امکان ارسال فوری ویژه تهران

قهوه فرانسه

قهوه فرانسه چیست؟

قهوه فرانسه یکی از مشهور ترین قهوه ها در جهان است. کشور فرانسه در مبحث قهوه بسیار مورد علاقه است. همیشه تصور نشستن در تراس یک کافه ی فرانسوی و نوشیدن یک قهوه فرانسه دلچسب، رویای همه افراد بوده است.


قهوه فرانسه یک نوع خاص از عصاره گیری از دانه های قهوه است که به وسیله عبور جریان آب جوش به مرور از روی پودر قهوه شما، و سپس فیلتر شدن و جداسازی عصاره قهوه از تفاله های قهوه به عمل می‌آید. این روش تهیه باعث استخراج طعم و عطر غنی از دانه‌های قهوه می‌شود و قهوه فرانسه را از سایر انواع قهوه‌ها متمایز می‌کند.
قهوه فرانسه یکی از انواع گوناگون قهوه در دنیا نمی باشد بلکه تنها روشی برای تهیه قهوه است، به دلیل اینکه به روش فرانسوی آماده می شود به آن قهوه فرانسوی می گویند. این نوع قهوه از نظر اندازه سایز آسیاب کمی از قهوه ترک درشت تر است و دانه های آن به اندازه شکر می باشد.

چرا قهوه فرانسه انقدر محبوب است؟

یکی از مهم ترین ویژگی های قهوه فرنچ پرس این است که می توانید در یک بار تعداد زیادی قهوه برای چندین نفر درست کنید. همچنین در درست کردن قهوه فرانسه با فرنچ پرس می توان دمای آب و زمان دم آوری قهوه را به راحتی کنترل کرد. معمولاً با قهوه ساز فرنچ پرس می توان برای 3 تا 4 نفر قهوه درست کرد

نحوه مصرف قهوه فرانسه در فرنچ پرس

حدود ۲۰ گرم قهوه را درون فرنچ پرس ریخته، دو لیوان آب داغ اضافه کنید و‌ اجازه دهید پنج تا هفت دقیقه دم بکشد. قهوه شما آماده است. نوش جان!

قهوه فرانسه بدون کافئین

  • قهوه‌ بدون کافئین یا دی کف از دانه‌های قهوه‌ که حداقل 97 درصد کافئین آنها حذف شده‌ باشد بدست می‌آید.
  • این‌ قهوه علاوه بر عطر و طعم منحصر به فرد خود می‌تواند از سیروز کبدی، سرطان، مشکلات قلبی و عروقی، دیابت، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری می‌کند و باعث کاهش وزن، بهبود هضم غذا، و رفع بی‌خوابی می‌شود.
  • قهوه فرانسه یکی از محبوب‌ترین نوع قهوه ها می‌باشد که پودر آن به بزرگی دانه‌های شکر است و رنگ قهوه ای تیره ای دارند.
  • این قهوه مانند چای رقیق است و هیچگونه ته نشینی ندارد.
پخش ویدیو
نوع بسته بندی

قوطی 200 گرمی

نوع دان

پودر دانه‌های قهوه 100% عربیکا

میزان کافئین

صفر

درجه رست

مدیوم / تازه برشت

دیدگاه‌ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوطی 200 گرمی قهوه فرانسه بدون کافئین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات مشابه