چای لته در طول روز بنوشیم

چای لته در طول روز بنوشیم

بیایم به جای چند لیوان چای که در طول روز مصرف می‌کنیم یک یا دو لیوان یا فنجان چای لته استفاده کنیم. هم طعم بهتر و متفاوت تری نسبت به چای خالی دارد هم کافئین بیشتر .

 

توضیح کلی راجب چای لته

چای لته نوشیدنی است که از چای و شیر بخارپز و اسپرسو درست شده است. این یک تنوع در یک کافه لته است. درست مانند کافه لته، چای لته دارای رویه ای کف آلود از شیر کف کرده است. یک نوع محبوب چای لته چای لته چای دارای ادویه های چای ماسالا هندی است. برای نوشیدن چای لاته به سراغ انواع پر‌طرفدار آن مثل چای لته بادام یا چای لته وانیلی بروید.

با این حال، به جای اسپرسو زیاد، آنها حاوی چای هستند، معمولاً به شکل چای سبز ماچا یا کنسانتره ای که از چای دم کرده قوی تهیه می شود درست می‌شود. یک چای لته ممکن است گرم یا سرد باشد و تنها چیزی که نیاز دارید چند ماده ساده از جمله چای مورد علاقه شما است.

چای لته در طول روز بنوشیم

مواد تشکیل دهنده و روش درست کردن چای لته

چای سیاه معمولاً برای تهیه چای لاته استفاده می‌شود، زیرا با شیر ترکیب می‌شود و یک چای قوی است که می‌تواند شیر را از بین ببرد، اما می‌توان از هر نوع چای استفاده کرد. مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه چای لته شامل چای دم کرده، شیر و شیرین کننده است. آنها را می توان گرم سرو کرد، اگرچه به عنوان لته سرد نیز محبوب هستند. گزینه دیگر ایجاد یک نوشیدنی ترکیبی است. برای این کار، می توانید مواد لته را با حدود 1 فنجان یخ مخلوط کنید یا از یخ صرف نظر کنید و نوشیدنی شبیه اسموتی چای سبز ماچا را بنوشید.

1.چای را درست کن
به سادگی آب را بجوشانید و چای را دم کنید.

2.از شیر تازه استفاده کنید!

برای گرفتن بهترین کف، از شیر تازه استفاده کنید. اگر شیری که استفاده می کنید مدتی در یخچال مانده باشد، ممکن است کف نکند.
شیر را با دمای 150 درجه حرارت دهید (جوش می گیرد).
مهم این است که شیر را فقط بجوشانید، اما نه به جوش بیاورید. اندازه‌گیری دما با دماسنج غذا ساده‌ترین کار است، اما می‌توانید با انگشت خود نیز اندازه‌گیری کنید: وقتی گرم است و حباب‌های کوچک در لبه‌ها شروع به تشکیل می‌کنند، آماده است.

3.از فرنچ پرس، کف کن دستی یا همزن استفاده کنید.

ما از فرنچ پرس خود برای کف کردن شیر استفاده کردیم و عالی کار کرد. می‌توانید از کف‌گیر دستی هم استفاده کنید (عالی کار می‌کند!)، یا به سادگی شیر را به شدت هم بزنید. برای فرنچ پرس، 20 ثانیه پمپ کنید تا حباب های کوچک و یکنواختی ایجاد شود. برای راهنمایی به نحوه کف کردن شیر بروید.

4.چای و شیر را در فنجان بریزید.
وقتی شیر را می ریزید، فوم زیبا، کرمی و کف آلود به دنبال آن می آید!

 

ولی ما در پپتینا پودر چای لته را در اختیار شما می‌گذاریم که استفاده از آن بسیار ساده می‌باشد . باید پودر داخل ساشه را با آب جوش حل نمایید

 

چای لته کلاسیک بسته 10 ساشه‌ای

چای لته کلاسیک بسته 10 ساشه‌ای

 

 

 

 فواید نوشیدن چای لته

چای لته در طول روز بنوشیم

  1. مبارزه با رادیکال های آزاد
  2. بیماری پارکینسون
  3. کنترل دیابت
  4. بیماری های کبدی
  5. بیماری های قلبی
  6. تشکیل سنگ کیسه صفرا
  7. مدیریت وزن
  8. درمان سرطان

 

موارد منع و محدودیت مصرف چای لته 

چای لته از چای و قهوه تشکیل شده ، همانطور که می‌دانید هم چای و هم قهوه دارای کافئین زیادی است. بنابرین اگر بیشتر از حدی در طول روز ما کافئین مصرف کنیم عوارض خطرناکی را به همراه خواهد داشت. کافئین در صورت استفاده طولانی مدت یا در دوزهای بیش از 400 میلی گرم در روز احتمالاً ناایمن است. کافئین می تواند باعث بی خوابی، عصبی بودن، بی قراری، حالت تهوع، افزایش ضربان قلب و سایر عوارض جانبی شود. دوزهای بیشتر ممکن است باعث سردرد، اضطراب و درد قفسه سینه شود. زمانی که کافئین در دوزهای بسیار بالا استفاده شود، بسیار ناایمن است.

دسته بندی نوشته ها

سایر مقالات پپتینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
حساب من
0 لیست علاقه مندی ها
0 مقايسه