ماچا لته

ماچا لته 

از ماچا می‌توان به روش های مختلفی استفاده کرد و تنها راه استفاده آن از طریق نوشیدن چای نیست. به طور مثال در کافی شاپ های مختلف اسموتی ماچا، ماچا لته، نودل ماچا و …. سرو می‌کنند. یکی از پرطرفدار ترین و خوشمزه ترین انواع ماچا، ماچا لاته می‌باشد که ما در این مطلب می‌خواهیم به ماچا لاته بپردازیم و به شما پیشنهاد می‌کنیم این نوشیدنی خوش طعم را حتما امتحان کنید. 

اون چه نوع لته ایه که هم خوشمزس و هم خوشگله هم هزار تا خاصیت داره ؟ (معلومه ماچا لته) 

ماچا لته به شما احساس آرامش و شادابی می دهد! این ترکیبی خوش طعم و باحال از پودر ماچای تازه، کمی عسل و شیر خامه ای است. و بهترین بخش درست کردن آن آسان است، هزینه بسیار کمتری نسبت به سفارش آن در کافی شاپ دارد، و سرشار از آنتی اکسیدان برای تقویت صبحگاهی میِ‌باشد.

ماچا لاته

من سال‌هاست که از طرفداران پر و پا قرص چای ماچا بوده‌ام، با توجه به مزایای سلامتی آن. اما وقتی می‌خواهم صبحانه ام را با چیزی کمی خامه‌ ای تر تغییر دهم، این ماچا لته را درست می‌کنم. این مانند شکلی از Sejaku است، یک مفهوم ژاپنی که (در میان یک زندگی پر هرج و مرج، آرامش و سکون را می یابند). که برای من بسیار شبیه به پایین آمدن استرس است! روند هم زدن تا حدودی مراقبه است و من عاشق تماشا کردن شیر گرم و کف آلود قبل از لذت بردن از ماچا لته در پاسیو خود برای صبحی آرام هستم. اگر دوست دارید روزهای خود را اینگونه شروع کنید، ماچا لته برای شما مناسب است!

ماچا لاته

برای اینکه اطلاعات در مورد ماچا به شما بدهیم، این پودر از برگ های کامل چای سبز ساخته شده است که تحت فرآیندی قرار گرفته اند که سطح کلروفیل و اسیدهای آمینه را افزایش می دهد. این رنگ سبز پر جنب و جوش و مواد مغذی انرژی زا را به ماچا می بخشد. بنابراین اگر از کسانی هستید که معمولاً روز خود را با قهوه، دم کرده سرد، کاپوچینو یا لاته شروع می کنید، این ماچا لته یک جایگزین عالی با کافئین کمتر است.

ایس ماچا لته

همانطور که می‌دانید خیلی از افراد که لته می‌نوشند فقط لته را به صورت داغ نمی‌خورند و ممکن است ان را به صورت ایس لته یا همان لته سرد میل کنند. ایس ماچا لته هم در میان طرفداران ماچا لته محبوبیت بسیاری دارد.ماچا لاته را می توان گرم و سرد درست کرد! اگر دوست دارید ماچا لاته یخی معمولی خود را در خانه درست کنید فقط کافی است به ماچا لته خود کمی یخ ویا خورده یخ اظافه کنید و کار بسیار دشواری نیست .

ماچا لاته

فواید ماچا لته

1. آنتی اکسیدان بالایی دارد

2. محافظت از کبد

3. عملکرد مغز را تقویت می کند

4. ممکن است به پیشگیری از سرطان کمک کند

5. ممکن است سلامت قلب را ارتقا دهد

6. به کاهش وزن کمک می کند

چگونه ماچا لته درست کنیم ؟

درست کردن ماچا لته بسیار آسان است. به هیچ مهارت و تجهیزات باریستای فانتزی نیاز ندارید.

پودر ماچا لته : من از طرفداران پر و پا قرص این ماچا لته پپتینا هستم. سه موردی که باید به آن توجه کنید عبارتند از منشاء (که باید محصول ژاپن باشد)، ارگانیک بودن آن و اینکه “زمین سنگی” است.
آب: حتما از آب گرم استفاده کنید. این به شکستن پودر ماچا لته در حین هم زدن کمک می کند!
شیر: می توانید از هر شیر لبنی یا غیر لبنی (مانند شیر بادام، شیر بادام هندی یا شیر جو دوسر) استفاده کنید. فقط آن را گرم کنید و کف کنید.
شیرین کننده: ماچا طعم علفی و خاکی دارد، بنابراین من دوست دارم از عسل یا شربت افرا برای اضافه کردن مقداری شیرینی استفاده کنم. اما می توانید از هر شیرینی که دوست دارید استفاده کنید.

پپتینا ماچا لته کلاسیک بسته 10 ساشه ای را به شما عرضه می‌کند که رو جعبه بسته بندی شده آن روش استفاده درج شده . و بالا‌ترین کیفیت را برخوردار است.

دسته بندی نوشته ها
تازه ترین نوشته ها

سایر مقالات پپتینا

مربای ماچا

مربای ماچا

اگر شما طرفدار چای سبز ماچا هستید، مربای ماچا یکی از بهترین گزینه‌ها برای صبحانه است .   مربای ماچا

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
حساب من
0 لیست علاقه مندی ها
0 مقايسه