تاثیر وجود بادام در نوشیدنی‌های بر پایه قهوه

تاثیر وجود بادام در نوشیدنی‌های بر پایه قهوه

با پیشرفته و مدرن شدن مهارت‌های باریستایی و اشپزی بادام جایگاه خوبی در میان ترکیبات نوشیدنی های بر پایه قهوه پیدا کرد. جدا از خاصیت‌های فراوان باذام افزودن آن به انواع نوشیدنی و خوراکی‌ها موجب خوش طعم شدن آن‌ها می‌شود.

چرا بادام به نوشیدنی‌ها اضافه کنیم؟

اول از همه باید از خواص بادام صحبت کنیم که دلیل مصرف زیاد و پرطرفدار بودن آن چیست ؟ 

یکی از دلایل پرمصرف بودن بادام خواص آن است که بسیاری از طرفداران نوشیدنی‌های بر پایه قهوه، ترجیح می‌دهند که با اضافه کردن بادام به نوشیدنی خود از خواص طعم بی‌نظیر آن بهرمند شوند. بادام یک طعم دهنده عالی برای قهوه است. نت های کره ای دارد که با طعم های تند دیگری مانند وانیل، شکلات و البته قهوه به خوبی کار می کند.

جالب است بدانید طعم گرم و آرامش بخش حاصل از عصاره بادام به زیبایی با طعم غنی و پررنگ قهوه جفت می شود، اما به همین جا ختم نمی شود. آن را در یک کوکتل، ماکتل یا حتی در پخت امتحان کنید و در طول هفته از آن لذت ببرید.

تاثیر وجود بادام در نوشیدنی‌های بر پایه قهوه

از جمله خواص بادام 

  • بادام مقدار زیادی از مواد مغذی را ارائه می دهد. 
  • بادام سرشار از آنتی اکسیدان است. 
  • بادام سرشار از ویتامین E است
  • بادام می تواند به کنترل قند خون کمک کند.
  • منیزیم همچنین برای سطح فشار خون مفید است. 
  • بادام می تواند سطح کلسترول را کاهش دهد.

افزودن شیر بادام

آیا عاشق قهوه هستید اما می خواهید لبنیات را کاهش دهید؟ شیر بادام ممکن است راه حل مناسبی برای شما باشد! نه تنها یک جایگزین خوشمزه و خامه ای است، بلکه گزینه سالم تری نیز می باشد. این خامه قهوه شیر بادام جایگزین بسیار خوبی برای شیر لبنیات است. با بادام و آب و وانیل و شربت افرا درست می شود و خامه ای و خوشمزه است.

شیر بادام 

تاثیر وجود بادام در نوشیدنی‌های بر پایه قهوه

شیر بادام یک شیر گیاهی با بافت آبکی و طعم مغزی است که از بادام تهیه می شود. حاوی کلسترول یا لاکتوز نیست و چربی اشباع کمی دارد به همین دلیل از آن به جای شیر لبنی استفاده و به قهوه اضافه می‌کنند. شیر بادام را می‌توان با کافی میکس، کاپوچینو، لته، کریمر و کارامل مخلوط کرد.

اما ما در پپتینا پودر کاپوچینو با شیر بادام را با بالاترین کیفیت و بدون شکر در اخیار شما قرار می‌دهیم . به دلیل حساسیت بعضی از افراد به لاکتوز شیر لبنی و چربی آن، ما از شیر بادام استفاده کردیم که طعم بهتری نسبت به شیر لبنی دارد.

دسته بندی نوشته ها

سایر مقالات پپتینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
حساب من
0 لیست علاقه مندی ها
0 مقايسه